Trufe

By |2024-04-09T15:34:21+03:00martie 17th, 2024|Categories: Legume|

Beneficii pentru sănătate trufe negre Trufele sunt ciuperci care, deși pot părea nutrițional neimportante din cauza cantităților foarte limitate în care sunt folosite ca aliment, adaugă calități senzoriale distincte mâncărurilor și, astfel, contribuie la

Hrișca

By |2024-03-15T20:57:08+02:00martie 15th, 2024|Categories: Nuci și semințe|

Beneficiile pentru sănătate ale hrișcii Hrișca conține proporțional mai mult amidon decât alte semințe similare, precum quinoa și amarant. 100 g de semințe (boabe) furnizează 343 de calorii. Boabele sale sunt surse moderate de

Năut

By |2024-03-15T22:43:10+02:00februarie 25th, 2024|Categories: Nuci și semințe|

Beneficiile pentru sănătate ale năutului La fel ca alte leguminoase, năutul contribuie, de asemenea, ca o sursă vitală de proteine vegetale, în special pentru populația vegetariană din Asia. Conține 378 de calorii și oferă

Fructul dragonului

By |2024-01-23T20:36:12+02:00ianuarie 23rd, 2024|Categories: Fructe|

Beneficiile pentru sănătate ale fructului dragon (pitaya) Fructul dragonului este modest în calorii, comparabil cu kiwi, având aproximativ 50 de calorii la 100 de grame. Cu toate acestea, conține mulți antioxidanți, minerale, vitamine și fibre

Mandarine

By |2024-01-21T16:38:14+02:00ianuarie 21st, 2024|Categories: Fructe|

compozița nutriționale a mandarinelor, subliniază conținutul lor bogat în vitamine, minerale și fitonutrienți, cu un aport scăzut de calorii. sunt o sursă excelentă de Vitamina C și au un conținut semnificativ de Vitamina A, în

Bor

By |2023-12-29T17:20:18+02:00decembrie 28th, 2023|Categories: Minerale|

Beneficii pentru sănătate   Descoperă borul, acest mineral miraculos, esențial pentru sănătatea noastră, deși necesar în doze infime. Studiile arată că borul joacă un rol crucial în menținerea sănătății oaselor și în dezvoltarea masei

Go to Top