Naut

2024-02-25T13:09:55+02:00

Beneficiile pentru sănătate ale năutului La fel ca alte leguminoase, năutul contribuie, de asemenea, ca o sursă vitală de proteine vegetale, în special pentru populația vegetariană din Asia. Conține 378 de calorii și oferă

Naut2024-02-25T13:09:55+02:00

Fructul dragonului

2024-01-23T20:36:12+02:00

Beneficiile pentru sănătate ale fructului dragon (pitaya) Fructul dragonului este modest în calorii, comparabil cu kiwi, având aproximativ 50 de calorii la 100 de grame. Cu toate acestea, conține mulți antioxidanți, minerale, vitamine și fibre

Fructul dragonului2024-01-23T20:36:12+02:00

Mandarine

2024-01-21T16:38:14+02:00

compozița nutriționale a mandarinelor, subliniază conținutul lor bogat în vitamine, minerale și fitonutrienți, cu un aport scăzut de calorii. sunt o sursă excelentă de Vitamina C și au un conținut semnificativ de Vitamina A, în

Mandarine2024-01-21T16:38:14+02:00

Turmeric (Curcuma)

2023-12-30T10:13:39+02:00

Curcuma longa, cunoscută și sub numele de turmeric, este o rădăcină tropicală utilizată în mod obișnuit în bucătăria indiană și este cunoscută pentru culoarea sa galbenă intensă. Este adesea folosită în produsele de sănătate,

Turmeric (Curcuma)2023-12-30T10:13:39+02:00
Go to Top